rehab i kvicksund...

stackars stackars er som inte gillar min blogg...eller mig för den delen..
heldiga heldiga er som tycker om mig om min blogg...
för denna sjuksrivningen innebär att jag inte har ngt alls att göra mer än att ligga still och tänka...(jag har redan tänkt alldeles för mkt...) det kommer att resultera i extra många blogginlägg...jag har redan planerat fyra av dem..och halva min framtid....
nu har jag varit hemma från sjukan i exakt ett dygn..och jag håller på att bli knäpp...knäpp....
jag hatar detta hatar hatar hatar....jag klarar inte av detta att vara beroende av andra människor att inte få bära mer än tio jävla kilo...kan alltså nästan inte bära tusse och enzo samtidigt och inte ens kan jag bära min jävla handväska...nu är jag iaf på rehab i kvicksund,ï våra sommar hus...sommaren lyser med sin frånvaro och jag ligger i uterummet och vilar mig...såhär är min utsikt från ett av ute rummen...teddy är här och gör min sällskap och farfar odlar massa saker...i helgen är det tänkt att jag ska vara här ute i fina fina kvicksund mitt kvickusnd...och senare i veckan som kommer ska jag försöka vara hemma så mkt som möjligt....
image1117
jag gillar kvicksund massa massa....och jag gillar vårat sommarhus...jag har dock många upplevleser här utifrån,när jag var tillsammans med d så bodde han här ute första året vi var tillsammans vilken gjorde att jag nästan var här varje helg i ett års tid...jag har haft min vfu på skolan här ute och spenderat mkt tid med min familj här ute...tråkigt nog är sommarhuset och D inte det första jag tänker på när jag tänker på kvicksund...

fan...fan fan det är en blond person i en blå tröja...eller hade iaf då misstänksamt ofta en blå tröja på sig...jävla najs var du tyckte jag....tills jag nyktrade till och traskade ner på perran,du var där lika full som då....och fuck vad odräglig du var..omg hur kunde jag..för jag kan hoppauppochsättamigpå att du var lika jävla odräglig då,det var ju bara jag som var full och tyckte du var najs...eller nej jag tror inte att du är en otrevlig jävel till vardags..du är bara inte så najs när du är full....och det är väl inte jag heller därför tyckte vi att vi hade en bra ide...du är säkert trevlig när du är nytker och det är ju jag med men inte fan är vi trevliga tillsammans iaf och det är ju bra det...för just nu är jag extremt osäker på vem jag är trevlig tillsammans med när jag är nykter....

jag bryr mig inte om ngn fattar för detta är min blogg och jag får skriva som jag vill....

josephine fick inget morfin utskrivet av sjukan...ska alla bli tjuriga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback