still on the hospital...

Jag är kvar i mitt rum,undersökningen gick bra och de tog bort droppet jag fick äta lunch...mormor kom förbi och vi fikade och sen köpte hon en tanborste och lite så till mig...när vi for i ilfart till sjukhuset så han jag inte packa om den röda väskan som jag packat upp hemma en timme tidigare för att jag äntligen fått flytta hem ^^ eller inte....jag var så glad för jag trodde jag skulle sova hemma själv och min noja över att få akut ont och åka i ilfart hade försvunnit....dumt av mig jag vet...
Idag har varit en lugn dag med undersökningar och provtagning,har haft besök av mormor,mamaa,amanda,anna,t och axel!!Tack så mycket alla ni som kom och tack så mkt ni som önskade lycka via telefonen verkligen tack:).
I fm trodde de på hemgång imorn det tror jag inte på efter dagen,hoppas på lördag..annars tove,anna,hanna,karin och camilla så är det fortfarande tjejkväll där jag är på lördag:).Mimmi tack för att du ringde när du landat!!


Jag fick samma akuta smärtor i magen när mamma var här på em,läskigt men då fick jag medicin direkt...
Nu ska jag vila och vänta på vad läkaren säger imorn om dagens smärtor..Börjar bli lite orolig nu på riktigt..

Axel tack för att du kom,vi har inte setts på flera år och endå känndes det som igår var senast...vi är så lika vi är samma ;) och jag har saknat dig såå.
Delicato bollar och cola bjöd hon på och massa interna skämt om gammla tider och så..älskar dig hjärtat!

Kommentarer
Postat av: tess

ja de kändes verkligen som igår vi träffades sist.. nu får de inte bli lika länge som de hade blivit.. hörs imorn stumpan!

Postat av: Jennifer

Krya på dig gumman, jag hoppas allting går bra jag tänker på dig.

2008-05-10 @ 08:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback