top notch...

klockan var tre,jag kröp ner i min egen säng med mig själv...
inte ens katterna var där och trängdes....
prata lite på msn,men någon som med kommit hem från krogen..
sova kvart över tre vakna nu,knappt ngn röst alls iväg och jobba...
det mina vänner är top notch....


middag med mina tjejer igår mysit och lyckat fick massa fina saker !!
sen ut med våran tappra skara på nybron,dansa lite sen insåg jag att jag var för nykter...
för att kunna dansa runt helt galet och inte bry mig runt alla människor som var runt omkring mig,
tur att e och hans vänner var där och hade gjort det enda rätta,tagit ett stort bord på uteserveringen
där man kunde föra en konversation...sen en sväng till perran för att sen kila hem och sova sova sova...


nu one tre hill... Lucas & Haley påminner mig om några....
snart jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback