upp och ner...

mitt humör går upp och ner för tillfället,det beror på så mycket olika saker. Just nu är jag extremt tankspridd och tänker nog kanske lite för mycket tror jag.Att allt ska krångla så jävla mycket,att inget kan få vara enkelt det stör mig som fan just nu.Att folk inte kan bestämma sig,att folk inte kan tänka efter två gånger innan de handlar...Att man kanske ska inse att man inte bara har sig själv att tänka på utan att ens handlingar kan ha konsekvenser för andra människor...
min söndags depp har kommit i fatt mig,det är inte som för många andra att jag deppar för att det är måndag och för att man måste jobba osv...det är snarare att söndag är dagen som är overflödig....nej nu ska jag snart sova....själv så det så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback