vad var det jag sa???

ja nu mina vänner ska ni få höra.....

en gammal bekant till mig blev för ett visst antal månader tillsammans med en tjej...en tjej som jag inte gillar,hon har gjort sig förtjänt av detta jag loovar...ja de blir tillsammans och hon styr honom med järnhänd och min inside säger att nej de är not a match made in heaven...visste jag ju redan men endå...
jag säger till våra fd gemensamma vänner att nej detta kommer inte funka det vet jag redan nu....sen får jag höra...för ingen kan ju hålla käften här i stan...så detta kommer ju endå fram till mig som måste skriva detta på bloggen...
att

han kommer fram pissfull på krogen och ska ragga upp en polare till mig..hon ifrågasätter detta och undrar om han tagit sitt förnuft till fånga och dumpat bruden,så kanske de kan ha lite skoj??full som hon var.han börjar skruva på sig och får tillslut fram att neeej..singel är han ju inte...men att de har det kasst och att han behöver komma ut ut detta förhållande och att de kan väl ligga lite iaf??ehh nej....hasplar hon ur sig beklagar sig över hans kassaförhållande och drar sig därifrån....


det bör understrykas att detta inte är en person från ett visst hotell här i staden (man vill ju inte att ngn av desa fina ärliga männsikor ska få skit i onödan,,,) utan denna männsika är från mitt tidigare liv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback