vill du bli min sommarkatt??

Sjuksriven på heltid??? tro pelle det....
Idag är jag hemma hela dagen och bara vilar,fick jätte ont i magen igår när jag varit i skolan och på stan och lunchat/fikat/tagit en sväng förbi jobbet....vad hände då?? Jo jag överansträngde mig igen...
Så idag beslöt jag mig för att bara vara hemma och ta det lugn,så jag blir frisk ngn gång....
Jag är sjuksriven på heltid,men det kan jag inte vara vilket stör mig oerhört,jag måste göra vissa saker i skolan för att inte komma för mycket efter....kommer endå att få lägga på några månader så jag borde bli klar dec 09 istället för jun 09, det viktiga är iaf att jag bli klar innan jag är 24 det är mitt mål.

Jag bakade en kaka idag som jag senare bjöd anna och wille på när de kom hit i em efter förskolan. Wille hade på sig adidas dressen han fick av mig när han fyllde ett. Bild kommer på hur stilig han var.

idag kom även min f skatt sedel,en stor dag för mig.Imorn måste jag ta och styra upp lite ang det....

nu vila igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback