Måndag v 45...

God morgon alla glada,jag är glad idag även fast det är måndag. Jag tror att det beror på att jag haft en sån bra helg med familjen.
Denna vecka består mest av skola och jobb. Jag har matte dugga på torsdag och det håller jag tummarna för,ska plugga massa på onsdag. Imorn har vi redovisning på matten en muntlig om geometri,den delen ska jag iaf klara bra.Har en bra grupp med!!!
Veckan började med att jag jobbade lite med företaget och planerade vad jag ska göra under veckan,en hel del förberedelser inför nästa vecka.
På jobbet ska jag hålla i möte idag och så är det jobba hela veckan,ska bli nyttigt och lärorikt!
Sen blir det minst tre promenader och idag började jag med min nya diet....jag tror att det svåraste kommer att bli att vänja mig av med sockret....uha,kommer vara så bitter tills jag vant mig...ha ha.
I helgen blir det plugg tror jag och har jag tur så hinner jag med att träffa några vänner med=). Farsdag firande på söndag och ev basketmatch!!
Damerna,fick jag välja hade jag velat se herrarna...

Men man kan inte få allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback