min helg...

Fredagen blev inte som planerad inte någonstans...
Lägenheten blev färdig iaf och jag är så nöjd med den,med allt! Här trivs jag verkligen...
Lördagen bestod av sovmorgon och hemmafix med mina päron och bror,tack för hjälpen!
På kvällen tog anna initiativet och ordnade sexpraty,inte en sek försent. God mat och massa tjejsnack!
Söndag njöt även idag av en lång skön sovmorgon och hemma mys med kissarna.
Päronen kom och hjälpte med det sista och det var jätte trevlig tills jag fick blodsocker fall och det riktiga monstret kom farm....
Lugn kväll framför tvn med tomatsoppa och tända ljus...grabbarna grus kom förbi aka milan och mange, alltid trevligt med lite sällskap!
En annan sak som är trevlig är nya bekantskaper... alltid lite tervligt och spännande...

Sova snart och ta nya tag inför kommande vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback