mitt beslut...eller ditt beroende på hur man ser det..

En av mina längsta/närmsta relationer har nu tagit,paus eller kanske tagit slut föralltid..
Iaf på denna nivå...det har gått för långt och nu sätter jag ner foten...
Jag orkar inte längre,jag har inte energin kvar till det..
Du betyder så mycket för mig,men allting har ett pris..
Det gör för ont,att du inte längre finns där som du gjorde förr...
En relation som denna bygger på en jämn balans...
Det hade våran,men det är länge sen nu...
Du skulle alltid finnas där,närsomhelst,hursomhelst, varsomhelst..
Vart vi än befan oss,vart vi än var i livet och vem vi än delade det med...
Inte längre än ett telefonsamtal bort...
Du har alltid alltid varit "den" som jag vetat att jag kunnat lita på
den som alltid förstått...
Och jag har alltid varit den som vikt mig dubbel och gjort allt för dig...
Men nu är det inte så längre..
Man prioriterar annorlunda man värderar olika..
Jag trodde inte att det skulle hända mellan oss,inte du och jag...
Vi var något speceiellt,inte som andra ytliga relationer...
Jag kan inte säga så mycket mer än att jag tycker att det är obeskrivligt ledsamt att det skulle bli såhär.
Det som gör mest ont är att jag kunde se detta för flera månader sedan och då försökte prata med dig om det.
Men du ville inte lyssna då och nu orkar inte jag lyssna på dig mer...



Kommentarer
Postat av: Karolin

Det är så konstigt det där när man försöker förklara för en person att man ser att något håller på att hända och den inte lyssnar och så slutar det som man förutstpått när man kunnat ändra till ett bättre slut. Hoppas du mår bra gumman? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback