mitt hjärta tar ett stort skutt...

Har hittat mina vänner på fb...de som jag känt längst de som varit med från början...de som kom samtidigt hit som mig..
Vi som är så lika men endå så olika,som har samma bakgrund samma histora och samma förståelse...men som nu lever helt skilda liv med olika framtid och upplägg...
Och nu har vi inte setts sen 05,efter att ha setts varje sommar sen 87 så har det varit tomt...
Några har man tappat kontakten med och några har man hållt kontakten med Älskade älskade Filip som jag har kontakt med..Andra har man inte haft kontakt med men tänkt otroligt mycket på...C finaste C,har jag inte pratat med på fem år och han har varit helt försvunnen ur mitt liv..jag har sökt honom på fb och lite så utan resultat och så loggar jag in idag...
Har en förfrågan och tittar på bilden,en kille som jag inte känner igen,han såg ju bra ut och vi har gemensamma vänner...men honom känner jag inte igen eller? Jo men vänta ögonen,de känner jag igen...
Så är det han finaste finaste C efter alla år...hjärtat tar ett enormt skutt och det är ju han finaste finaste C.Och han är så fin precis som innan men endå endå inte...jag blev så glad ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback