mitt val..

Nu har jag efter mycket om och men tagit ett viktigt beslut.
Jag bloggar på som vanligt men kommer att lämna en stor del utanför..
Jag kommer inte längre blogga om vem jag träffar/datar/umgås med..
Av fler skäl,det är även en sak jag heller inte kommer att vara offentlig med alls...
J
ag kommer inte komentera eller dementera detta till någon alls...
Det kommer att vara mellan mig och den personen...

varför?
Efter allt strul med D och sedan T...med allt strul med allt/alla runtomkring..
Det har hänt för mycket sånt under året och för många har blivigt sårade och inblandade...
Jag orkar inte längre varken för min eller andras del och därför lämnar jag nu alla utanför...
När jag har bestämt mig och när jag vet vad jag är säker på så kommer jag att meddela detta...

Det är jätte trist att jag har tagit detta val men jag känner att jag behöver för min skull...
Jag har upplevt att moraliska och "självklara" saker inte är det längre och känner nu likt en
fyraåring att om ingen annan bryr sig så gör inte jag det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback