supersingel..

yes det är jag det..
jag har kommit på att det är ganska ok att vara singel och att man inte måste vara två..
man kan klara massa saker själv ju..
tyckte jag tills idag...när jag inför alla julbesök jag ska få bestämde mig för att det inte dög med bara lussebullar,knäck och pepparkakor...
nej,jag ville göra ett pepparkakshus med...
men lets face it,jag är varken,jennie,ullis,milan,mange,eller anneli eller någon annan top notch kock,kallskänka heller...
jag är enbart jag...och jag ska inte göra sånthär själv...
med varmt socker och allt annat....
mitt i all panik,när jag samtidigt pratar i telefon så händer detta...



men jag är envis och ger mig inte och såhär blev resultatet =) jag är så stolt över mig själv!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback