tuff vecka..

Veckan har varit hektist och väldigt mycket har hänt... Både roliga och tråkiga saker.
Det obehagliga med det är att när jag numera får reda på tråkiga nyheter så reagerar jag inte längre...
Jag vet inte om jag gör såhär för att stänga av och skydda mig själv . Eller om det är för att det händer så mycket tråkigheter att man inte längre reagerar...
Av allt som hänt under denna vecka så måste jag säga att detta skrämmer mig mest,att jag inte reagerar,att jag inte tar in saker på samma sätt längre...
Inte så mkt att göra åt detta i nuläget,får vänta och se hur det utvecklar sig...

Idag blir det tenta plugg och ikväll vet jag inte..
Igår var det massa möten,och after work med jobbet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback