love

Idag är det lördag,och nu är jag ledig på rikgtigt till på måndag.
Imorn ska jag kika på basket,på damerna.. Då måste jag se fräsch och representativ ut. Jag representerar ju inte bara mig själv utan numera företaget med.
Har fundera lite på en sponsor grej med,men vi får se hur det blir med det...
Idag är det den andra helgen i november vilket innebär bytesmarknad,en lokal sak i en förening jag är med i. Det gick bra det är alltid kul att träffa massa mäniskor så det var super. Det gick riktigt bra på x fronten med för er som undrade..Det kändes bra idag på riktigt...för första gången så kändes det bra...det är en obeskrivlig känsla.På fler än ett sätt,alla vet att jag är en antingen är det svart eller vitt tjej...men i detta fallet så är det inte så,det är någon stans i mitten.det är så skönt...
Nu är jag bara hemma och tar det lugnt och funderar lite på vilken färg jag vill ha på väggarna när de kommer och renoverar nästa måndag och i veckan kommer mina nya fina vita skåpluckor!!!!
Man kan alltså säga att dagen passerat och nu är det planer för kvällen som gäller..Finaste Hanna är i stan och Camilla är inte upptagen på annat håll så vi ska slå våra tre kloka ihopp,kanske kommer eve med det var ju ett tag sen så det skulle va kul!!!!!!!!
Nu är frågan doc,om jag ska fortsätta med min diet månad som hittils har gått så bra eller om jag ska ta några järn ikväll? hm,fan vad svårt vad säger mitt samvete då...fasen inte kul dagens i landsproblem jag vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback