yey

Har precis skrivit klart min dugga som det så fin heter i geometri..får se hur det gick...
Nu ska jag antingen gå hem och dega i soffan eller vänta kvar på stan innan jag ska på möte..vi får se hur det blir med den saken. Efter mötet ska jag jobba.Sen är jag ledig tills imorn lunch. Sen är jag ledig på söndag igen,bå blir det nog basket och så ska man fira pappa med. hell no sa henke och åkte till oslo..nej han hade missat hela farsdag grejen i år igen...
I skolbiblan så mötte jag en gammal en gammal lärare från gymansiet och en kollega från jobbet...vi började prata lite,om all möjligt så frågade han min fd lärare alltså om mitt tempramet,ja men nu när du med ska bli lärare..blir du lika arg nu eller?? hahah sa jag,jag kan ju faktiskt ha ändrats men nej..lika arg lika fort lbir jag ju fortsatt men jag håller det innom mig och sen får jag mina vredesutrbott hemma istället...det betyder att jag mognat hahha...stackars den läraren han var precis ny och så kom han till handel en klass med 12 elever där allt annat var viktigare än skolan och ingen ingen nånsin lyssnade på vad som sas..men han klarade det galant och han var riktigt bra måste jag säga...för på ngt sätt så fick han oss att lyssna..iaf vi fem som var på lektionerna....
nej nu ska jag planera inför mötet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback