det blev ju rätt bra tillslut....endå :p

Igår var jag hos mina föräldrar hela dagen och förberedde inför nästa helg och fixade med farmor och farfars present. Det blir jätte bra hoppas jag =).
Sen åkte jag hem runt åtta och bara låg i soffan och kolla film och lekte med kissarna...så tyst och lugnt var det,väldigt skönt. Jag har lärt mig att uppskatta ensamheten och tycker att den är guld värld. Bara vara ifred med sig själv och sina tankar...
Jag trodde att kvällen skulle vara helt förlorad...men det visade sig ju senare att den skulle bli riktigt bra tillslut...
Och att jag faktiskt mår väldigt bra och är väldigt väldigt glad.

Detta var precis det som behövdes efter en händelserik vecka som denna...det har varit mycket just nu,mycket saker att ta ställning till osv,återkommer om det..inget ska få förstöra min sköna söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback