min älskling...

Det bästa med igår var att jag kunde ringa till e och fråga vad har gjorde och hur han mådde...
och i slutet av samtalet så kunde jag säga VI SES IMORN!!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
idag ska jag till eric ;) min bästa finaste eric=).

Mötet nu på morgonen gick bra får se senare i veckan hur det blir med allt...

Idag ska jag städa och plocka hemma och sen ska jag gå till tåget och åka till eric =) eric eric eric jag ska slå rekord i att skriva eric i detta inlägg..eric eric eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeric....



nu ska jag ringa eeeeeeeeeeeeeeeric=)...

nej skämtåsido,nu ska jag ringa eric=)...


om mobil bloggandet börjar funka snart ska ni få se hur jag har det hos eric....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback