min dag idag

idag gjorde jag ett bra och viktigt val..
det känndes tungt men jag vet att det var rätt beslut...
jag kommer inte längre att jobba alla lördagar på statt...
av fler skäl,det främsta är att jag vänder på dygnet och sover hela söndagen..
söndag är min pluggdag enligt mitt schema,enligt de senaste tre veckorna så har jag sovit hela söndagen och inte kommit i fas på hela veckan...
jag har därför låtit studierna komma i andra hand,mitt jobb på banken i tredje och företaget på fjärde...
det är det inte värt...
ett av dem var tvungen att försvinna,och tyvärr blev det statt....pratade med chefen idag,han är bra han förstår.
jag har inte sagt upp mig helt som jag tänkt från början,jag finns kvar och kommer att jobba som jag gjorde innan..
någon gång ibland....
så nu kan jag sattsa fullt på tre saker istället för halvdant på fyra....
trist men sant...
jag är nöjd med mitt beslut för jag vet att det är rätt...



v.41-skolan: massa matte att ta igen

         banken: utökar gruppen

         företaget: händer massa just nu och det är så kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback