sjukhuset..

jag har haft ont i magen nu i ett tag...
förra veckan tog jag mod till mig och ringde till sjukhuset...
jag fick en tid idag,inget farlig tänkte jag bara kolla vad det är för ngt...
jag sätter mig på bussen och åker upp...
när jag kommer in på sjukhuset kommer det över mig..,alla minnen och lukten..dendär hemska sjukhuslukten,,
jag anmäler att jag har kommit och en sjuksköterksa jag känner igen kommer emot mig,...
läkaren är försenad två timmar redan nu och det kommer att dröja länge till han får tid...
snälla sjuksköterksan bokade om mig så jag ska dit igen imorn istället...jag hoppas att det inte är något allvarligt fel....
det hoppades jag ju inte sist heller och se hur det gick....
jag befarar det värsta så jag inte blir besviken...
hoppas hoppas hoppas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback