sluta blogga/flytta bloggen?

Under veckan så har jag funderat massa,på hur jag ska göra med bloggen.
Om jag ska ta bort den/flytta den eller kanske lämna ute ett stort del av mitt privatliv...
Att lösenordsskydda den känns inte alls bra,av fler skäl...det går helt bort.
Anledningen till detta är att jag under den närmsta tiden kommer att arbeta med helt andra saker än jag gjort tidagare...
Och måste mer börja tänka på hur jag framställer mig som person,då den har mycket med mitt nya jobb att göra.
Om ett år är jag färdigutbildad lärare,jag kommer redan då ha svårare på grund av min unga ålder (23) om allt går som det ska. Att bli tagen helt på allvar...
Samtidigt vill jag inte lägga ner bloggen och sluta blogga helt.. jag tycker att det är kul och jag har en del läsare som läser dagligen. Väldigt nyfiken på vilka det är....En annan sak är att jag just kommit på en ny kategori som vore jätte rolig att blogga om,men det går tyvärr inte hand i hand med resten...
Jag ska ta och fundera lite mer kring detta så får vi se hur det blir helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback