ss

ss= stefan sköldmo,ss som soldaterna,statt saturday eller som i mitt fall seg söndag...
När man jobbar till klockan fyra söndag morgon så är man inte så uppkäftig på söndag dag kan jag meddela...

Det var så kul att jobba i går/natt jag är så glad att jag har så många olika roliga saker att jobba med.
Igår var det så mycket gäster och det var så roligt att jobba,trist bara att vissa ska förstöra mitt goda humör, eller iaf försöka:/.

Seg söndagen har iaf tillbringats i sängen med fukost och dator,sovandes mellan 06.00 och 12.00... med frukost och dator i knät till ca 15 tiden.. ut i regnet och dricka kaffe på wayens vart annars??..

Hem igen damsuga och torka golv och vila lite till...

Vid 19tiden var det pizza och mys med mimmi och co på druvan=)
= nya söndagstraditionen...

har man ingen som vill ligga hemma och kolla på film med en söndag som denna så blir det traditonsenligt med mimmi på söndagarna ;)

nästa söndag är det basket med som gäller=)


nu sova igen så jag orkar med veckan som kommer=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback