buuufuckinghuu..

idag hände det värsta av allt....
det jag inte trodde kunde hända mig...
jag vaknarde runt  sju,sen sov jag till tio...
jag brukar aldirig kunna sova så länge:/
men jag var väl extra trött idag,tänker att jag ska
vila lite till med kissarna i sängen..
och somnar,klockan kanske är halv elva som mest tänker jag...
tar upp mobilen,13.30?? vA?? VA?
rusar upp och drar igång datorn,för inte kan väl jag ha sovit så länge??
inte kan väl klockjävlen vara halv två??
jorå datorn visar med att den är halv två!!!!
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
jag som skulle på hemligt uppdrag idag,jag ger katterna mat och tar en snabbduch...
gör sällskap med värdlens sötaste eve och mitt uppdrag börjar...
det tog 6,5 timme omg....det hade jag inte räknat med...tur att jag var ute i god tid och att jag fick hjälp!!
god pizza lunch med trevligt sällksap och sen pillade jag klart med mitt uppdrag.....nu är jag väldigt spänd och hoppas att personen som uppdraget är ufört till kommer att gilla det....:/ annars blir jag lite ledsen....men det får vi se imorn kring lunch....lite nervös är jag allt....
kom hem vid åtta,lagom till ss och har suttit och läst bloggar och kollat tv sen des och myst med kissarna...

ev sista lediga lördagen på länge,får vi se...

härmed kommer jag alltid ställa klockan så detså!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback