det gör ont i mig...


det gör ont i mig att det har  blivigt såhär...
det gör ont i mig att jag får ta en massa skit för ngt jag inte gjort...
det gör ónt i mig att du,du och du har slutat   höra av  er....
det gör  ont i mig att bli falskt anklagad för ngt jag inte gjort eller ens har del i...
det gör så jävla ont att de som borde finnas knappt hör av sig längre...efter allt jag har gjort för dem...
det gör så ont när man tror att man vet vart man har folk och sen visar det sig att det inte alls är så...
det gör fortfarande enormt ont i mig efter ditt och ditt svek....
det gör ont i mig att vi har glidigt isär...
det gör ont i mig att mina krafter börjar ta slut...
det gör ont i mig att allt kommer på samma gång...
det gör ont i mig att jag  inte tycker att någor är meningsfullt  eller roligt längre....

Kommentarer
Postat av: A.L

DET GÖR ONT I MIG! Tycker inte om att du känner såhär och att allt är skit just nu:(

2008-09-14 @ 20:50:01
Postat av: Tove

KRAM

2008-09-15 @ 12:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback