det värsta...

denna veckan har varit det värsta på så länge...
av så många anledningar...
det började i lördags kväll och sen har det bara gått neråt...
som domino ungefär...
allt på alla plan har strulat/krånglat/knasat denna vecka...famljen/vänner/jobbet/skolan/fritiden/allt allt...
fuck...
formsvacka 2008....
jag hade förväntat mig mer av dig,men vart är du när jag behöver dig?? jag börjar se ett mönster....
och det gör mig så ledsen....

M.t Tack för en fin vecka trotts allt...

i helgen stänga in sig och försöka plugga eller ut å festa...


nu sova,med vänner i bakgrunden..för nu kan ingen sova själv....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha... jag det gör du faktiskt. Du o Jennie också ibland =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback