fan vad jag är bra...

Yes im,idag klev jag  upp  tidigt. Kollade på OTH,det var mycket bra. Sen gick jag en  promenad,och hämtade mina nya   internet grejer som kommit. Sen  gick  jag hem,och  installerade detta..UTAN hjälp och  utan vredesutbrott!!!  Då var jag duktig. Sen städade  jag hela lägenheten   =)   och sedan satte jag mig  för att plugga och det  håller jag  på med just nu. Jag köpte även världens minsta  kaffebryggare så nu  kan jag  brygga kaffe igen=D. Snart ska jag äta lunch och sen  plugga,efter det kommer eve  och sen ska jag  jobba.Efter det ska jag  nog  baka för på  fredag kommer farmor och farfar på fika och imorn ska jag äta middag med  M&A.
Nu ska jag som är så bra   ta och plugga lite till=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback