HALLÅ HALLÅ!!!!

panik  utbryter i   samband med min nummer flytt=byter operatör...
i natt fick jag  ett sms om att mitt  nr ska flytttas..men när jag vaknar,funkar mitt gammla kort ännu...
jag väntar lite och smsar till min  telefonförsäljare,han svarar inte...ingen svar,inte ens mimmi!!!!!
eve är sen till fikat,efter  en  lång stund kommer hon in på msn...har  du glömmt att vi  skulle ses undrar hon,din mobil är ju avstängd...jag  behövde koden....jag ringer  genast till telefonexperten och frågar....han säger sätt i ditt nya kort ska du se att allt funkar....men men stammar jag,och vågar inte gapa på honom...jag hyser en stor respekt för honom.....
jag sätter i nya simkortet  10 nya sms och 12 missade samtal...

förlåt alla ni som ringt mig...förlåt eve mest av allt...
nu är jag  anträffbar igen...som vanligt!!!!!!



det blev nästan en stefan kommer bort/Rymmer repris...nej tur inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback