hård helg..

Fredagen var toppen med mysig middag med hjärtat  och sen blev det drinkar och fler vänner=)
Lördag dag var lugn på förmiddagen och sen ner på stan och handla lite saker införkvällen=)
Efter det gick jag   hem till E en stund och sen åkte vi ut till slagsta för att fira camilla som fyllde år=)!!!
Tyvärr han jag bara vara där i  en timme  innan taxin kom och hämtade mig inför jobbet!!
På jobbet
Det var  så kul att jobba roligast på länge=)    det var så mycket folk och vi hade så mycket  att göra men det var  så kul och jag  längtar redan till på lördag...det var ett glatt men trött gäng som stämplade ut  runt halv  fem=)
Igår var jag så trött jag sov till ett och var grinig som ett småbarn  resten av dagen....eftersom att  M och jag sov hela dagen och   A   var bakis så  flyttade vi brunchen till middag  istället och     gick till vardagsrummet och kollade fotboll och  åt stans godaste pizza=)
Sen var det  bara hem och sova och imorse  kom jag knappt ur sängen....
Men nu är det en ny vecka med massa jobb,skola och  annat kul!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback