hur fan ska man göra??

Jag har hela sommaren gått omkring barbent i klänning eller kjol...har bara haft byxor på mig när jag jobbat på statt och på stefans hejdå fest. Byxor har annars skaft så mycket på mitt operations r...
Även om de varit kallt så har jag sagt,det ar augusti osv då är det sommar....
Nu är september här,när jag skulle till skolan så tog jag på min nya fina höstkappa,svart polo och en grå kjol. Till det mina pumps...och sen inget mer jag var barbent...jag funderade lite på om det var konsitgt att gå barbent och med kappa...så jag bestämmde mig för att köpa ett par strumpbyxor när jag slutat skolan... medans jag gick och funderade på om det såg töntigt ut med kappa och pumps utan ngt på benen så fick jag se det som om inte är ännu värre...tubsockar och pumps....hallå hallå??? det får iaf mig att vilja gå barbent i december...
vad  är då värst undrar jag,borde jag ha på mig mina strumbyxor i september bara för att det ser lite bättre ut??
nu har jag iaf tre par i olika modell som jag kan ha till alla mina kjolar och klänningar i höst/vinter...bara stövlar som fattas...stövlar och köksbord får bli efter nästa lön....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback