lägenheten...

det är två rum och kök + en hall såklart...en mini walk in closet och ett annat mini rum man kan ha saker i.
lägenheten är beige...ja just det beige...
hela lägenheten är beige,vem fan målar en hel lägenhet beige??? i vardagsrummet ska jag få renoverat,jag vill ha vitt...en bruten vit typ äggskal eller så....hallen bryr jag mig inte om den kan få vara beige .....sovrummet är så litet så de behöver ha en ljus färg,jag ska nog låta det vara beige tror jag eller kanske måla det vitt...
men sen är det köket kvar,i köket är det fula gula luckor..de ska bli vita..sen är det en vägg kvar,jag tror att jag vill ha den turkos...sexandthecityfilmen turkos....då ska jag måla på lördag tror jag...men sen börjar jag fundera på om jag inte ska ha vitt där endå...men sen vill jag ha turkos...ja jag tror att det blir turkos....jag skulle vilja ha mitt sovrum i den färgen men det går inte för det blir så mörkt med det lilla lilla fönstret...


bild

Kommentarer
Postat av: Jennifer

vitt är snyggt... :)

2008-09-03 @ 06:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback