tentan avklarad...

När jag vaknade imorse hade jag jätte ont i halsen och var genomförkyld...
Jag klev upp vid sex och sen betalade jag mina räkningar och gick mot skolan...
Tentan skrevs jag mellan halv tio och tolv...
Det känndes okej när jag gick därifrån,men väldigt förkyld...
Jag tror det gick ok på tentan och nu håller jag tummarna för att det ska ha gått bra.
Jag och mimmi skulle ut och dricka vin och shoppa efter tentan,jag gick på stan och väntade på henne och nu är jag hemma för att vila och byta kläder och sedan ska jag ner på stan igen för några glas vin=)
Men det blir tidig hemgång ikväll och sova för imorn tidigt kommer målaren för att kika inför ommålningen.
Imorn ska jag vara hemma och städa och på eftermiddagen kommer tjejerna och fikar och efter det är det middag med E som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback