upp och ner...

Gick iväg mot stan för att träffa S,fina fina  S  som jag inte pratat med på  nästan två veckor...av förklarliga själ:( Det    var jätte mysigt och kul att träffa henne=) jag blev glad hela jag=)...
Sen en sväng till telefonförsäljaren  och fixa några ting,sen vidare till perran för att träffa mimmi och madde=)
Finaste H.S är så fin när han ler och det är ju kul att jag kan bidra till det!!!!
GIck hemmåt väntade på  att E skulle ringa och berätta om helgens planer inför helgen när denne ska komma hem...Det berättade jag glatt om för mimmi att i helgen kommer E hem...E ringer och vi pratar,jag frågar vad vi ska göra i helgen....E  säger då att  denne ej kommer hem....va tänker jag har det hänt ngt...nej det bestämde jag för en vecka sen...Jaha säger jag...det svartnar framför mina ögon,säg inget dumt bit  dig  i tungan.....fuck fuck fuck.....E kommer enbart hem nästa helg,det gör alla andra med...= då vet vi precis hur det kommer sluta...helgen vi bokade om och   jag skulle åkt till e har han glömt att skriva upp..och då har han  defenetift inte tid att ses.....känns detta igen....??? ja...


jag lär antagligen hinna före med att spara ihopp pengar och åkta till S.S  i egypten fortare än jag får möjligheten att  hälsa på  E....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback