utgång+datacrach....

Igår tog jag med mig Anna för att gå ut och dansa och dricka lite drinkar...Först kom ullis,med värdens största pizza och sen kom anna med lime=) sen blandade vi goda drinkar och drack vin. Sist kom mimmi och sen gick vi mot stan,först ett stopp på perran där det tog en halv evighet att tå två glas vin...strange....sen gick jag ullis och annna vidare till nybron för att dansa....mimmi satannade på perran med våra icke så dansata vänner...vi dansade lite på nybron sen blev det trist för det känndes som ett gymnasie disco...så ullis och anna tjatade med mig till harrys,som jag inte gillar men de gillar ju inte nybron så jag fick ge mig...där blev det precis som jag och anna trott vi dansade och dansade och dansade=)vi hade så kul det var verkligen vad vi alla  behövde...när vi skulle hem insåg jag att jag var lite för drunk för att gå hem och att först gå hem med anna och sen gå hem till mig var otänkbart...så vi tog en taxi istället...i taxin slutar min mobil funka vilket gör att jag inte kan få alla,jag har kommit hem nu god natt sms...det stör mig och jag somnar så fort jag lägger huvudet på kudden...vaknar och känner mig helt mörbultad...hämtar datorn...ställer ett glas cola på stolen bredvid sängen enzo hoppar upp välter det och colan rinner över datorn:( den funkar fortfarande men nu har colan börat torka och tangenterna är så sega:( får se  vad som händer med försäkringen och så:( fan maximal otur:(  idag blir en hemma dag,jag ser ut som fan och mår så med...jag har städat min walk in closet och den blev jätte fin=)bilder kommer....
nu handla hem mera cola till min sega,vara hemma och sega+ plugga matte dag....ikväll blir det nog film och sova tidigt..:)


gårdagen kan jag leva på länge=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback