vänner efter 9/11

jag har laddat ner vänner säsong åtta...och i ett avsnitt så åker chandler och monica på bröllopsresa...
och chandler börjar skämta på flygplatsen om säkerhet och bomber och de blir tagna av flygplatspolisen....det ser man  aldrig i den verisonen som visas i sverige...
när jag kollade på avsnittet idag som jag säkert sätt tio gånger så kommer en eftertext där det står att avsnittet ändrats efter att de spelades in därför att de inte tyckte att  det var passande efter tragedin. de klippte bort dessa scener. På den nya versionen så sänds dessa scener efter det vanliga avsnittet....det tycker jag är fint att de tog bort scenerna var passande men det var kul att se orginalet med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback