vissa dagar bör man inte gå upp....

idag har varit en skit dag..fuck allt har gått illa..utom fika med sandra....
allt har gått,illa för mig...
först,
ngn pissar mig off rejält genom att ställa in våran frukost och ändra gemensamma frukost planer...
katterna leker tafatt i mitt walk in closet...jag måste jaga ut dem..
jag åker till matten och det går sämre en vanligt
jag åker hem och lagar lunch åt mig och bror det gick iaf bra han åt och var nöjd....
jag ser ett av min kompis ex henne som jag tycker minst om såklart...
fikar med sandra det var trevligt...
går till jobbet jobbar kasst omotiverad och trött
går hem
det är så trisst att vara hemma själv...blää
jag går omkring och lider av tristess
messar eric
han ringer upp
och flyttar våran helg som jag skulle besöka han på...
fan fan fan fan fan
jag blir nu ännu mera sur och tvär...men det låter jag inte gå ut över honom...
det tar jag ut här...
men vi får iaf ses tre helger i rad antar väl att jag står lågt ner på prio listan där med wtf....
jag har haft en skit dag....fan fan fan...
jag har trist och är uttråkad
det blir bara värre...och värre och värre....

nu är jag så uttråkad att jag ringer till stefan i grekland,gissa vad som händer om han inte svarar...
han svarar tur för han....
men han har ingen täckning så det bryts..¨



nej men nu kan väl alla ta och dra åt helvette då....

NU RINGDE STEFAN UPP!!! TUR FÖR HAN...


imorgon kommer william hit med sin famil och jag ska hejdå fika med Helen..DET SKA BLI KUL,IMORN SKA BLI EN BRA DAG!!!


josephine fall inte tillbaka i gammla mönster...josephine fall inte tillbaka i gammla mönster....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback