what to do....

William med familj har åkt,det var trevligt och roligt att träffa dem. Mysigt vi åt kina mat och kollade nalle puh...
Så,nu har jag kollat både på oth och gg,båda var väldigt spännande och givande. För mig som för tillfället lever lite genom andra =).... Men nu är frågan,ska man lägga sig tidigt vara pigg och på g imorgon när man ska jobba och göra tusen andra saker...eller ska man gå ner på bargatan och kika vad det finns för kul folk där...eller är jag lite sen för det?? njäääe,fuck nu har jag beslutsångest....eller ska man bara kolla film i soffan...trist att vara själv,kul att vara själv...nej nu får jag fan ta tag i detta...nu måste ett svar komma till mig...
på söndag ska det arbetas idielt inom förening tillsammans med bror och exet och en massa andra människor...
uppdatering på det kommer...det är ju alltid intressant att se på vilket humör man är efter dessa tillställningar...

idag gjorde jag en god järning,några av de som betyder mest kommer snart att få se vad=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback