pappa och josephine förmiddag

Idag har varit en mycket produktiv dag för min del... jag har uträttat massa ärenden idag =)
Först var jag på ett extremt viktigt möte imorse,sen han jag springa en repa på stan och hitta ngt fint att ha på mig imorgon.
Sen åkte jag och pappa och handlade,det var mkt givade att spendera ca en timme med T.A när vi kommer in på coop säger han
- Jag kör vagnen, du skynda på..här tänker jag inte vara hela dagen...
En likasinnad person tänker jag och springer in bland hyllorna.. så slog vi nog rekord i snabbt handlande !
Sen packade pappa ner varorna och jag betalade,varorna bestod av nästan en hel kundvagn med mat....
Pappa tar två pappkassar och jag hinner tänka,fan vi får aldrig ner allt...
Man ska inte underskatta ngn av herrarna i min familj när det gäller att packa jo möjlighen Henke då....men han lär sig ju med :). Papppa har nogrant packat ner all mat i två papppåsar...allt gick bra tills vi kom hem...jag höll på att bryta ryggen när jag skulle bara upp dem i lägenheten..pappa fick ta en så tog jag en sjukt tunga var de....
Sen åke pappa hem,tack snälla pappa för att du tog med mig till affären idag =D.

Sen var det bara att kuta ner på stan och fixa det sista inför imorgon + lite till....Efter det avnjöt jag sushi i solen på balkongen med kent på högsta volym =)..

Nu ska jag sola lite till,sen kommer älsklingen hem och då ska vi iväg på middag hos våra fina vänner som bor långt bortom all ära och redlighet...

Kommentarer
Postat av: Henrik Andersson

Att packa en matkasse är en ädel konst som sorgligt nog inte anammats av 80-talisterna i den utsträckning som T.A. hoppats på...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback