valborgs vecka

Nu är det ett tag sen jag tog mig tid och bloggade,jag har ju mms bloggat men det är ju inte riktigt samma sak =)
I helgen firade vi * nästan hela hans familj var här + mamma och pappa =) det var mycket trevligt. Vi hade bakat hela veckan så det var kul att se att de gillade det vi bakat. I Fredags så var vi ute på landet på middag hos Anna och Tommy och William =),vi grillade eller ja Tommy grillade och vi andra kikade på. Det var så kul, det är så trisst att vi inte hinner ses mer än vi gör men alla har ju sitt. William och * lekte i sandlådan och William visade alla olika gräv gejjer han hade och var så nöjd med att * vill leka med honom. * Har blivigt det stora favoriten hos William så nu duger jag inte längre ;) även fast det var jag som gav honom tom och jerry kex i fredags :D vad gör man inte =) men så länge han är glad så är jag glad =) .I måndags var jag i västerås i skolan och även på ett viktigt möte ang sommaren på eftermiddagen. Får se hur det blir med allt. Sen bokade vi en resa till Tunisien andra veckan i juni ska vi dit. Det ska bli så skönt,att komma bort och bara vara=).
Igår fyllde * år och det firade vi med ledighet tillsammans det var mkt lugnt och skönt =) * fick en gitarr av mig så nu kommer han att spela så fin så =).
Idag är det skola som gäller igen i Västerås, innan det är det lunch med mormor + att jag ska lämna en sak hos mamma på jobbet innan. Ikväll är det jobb och sen är det valborgsfirade och plugg som gäller hela helgen =). Vi ska bo hos mamma och pappa i helgen då de ska bort =). Alltid trevligt att bo i Slagsta. Det är ju endå hemma på ett sätt fortsatt.
Nej nu ska jag fixa med lite saker här...ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback