Jag bor på en nattklubb...

Nej inte så att jag är ute och springer på krogen hela tiden hit och dit men... Numera bor vi så nära stan att det låter som att man har alla nattklubbar i sitt vardagsrum och det gillar jag inte.... Jag kan inte sova och detta stör mig. Det är den enda negativa jag kan komma på med att vi bor som vi gör just nu :/. Idag har varit en väldigt bra dag. H och jag var hos mina päron idag och fikade det var trevligt Henke var oxå där =). Ikväll var Anna och William här och vi åt middag och kollade på film. William sov i våran säng och H jobbar natt inte kul...Anna och jag kollade film och snackade skit det var mycket mysigt. Sen vaknade William till och frågade vart H var någon stans och sen var det dags för dem att åka hem och sova... Det hade jag med tänkt att göra men jag får väl vänta till efter två när de slutar spela.....
Det har varit en mycket lyckad dag och nu längar jag så mycket tills den 16e för det är första dagen H och jag har ledig tillsammans och då ska vi åka bort bara vi två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback