Josephine for president

Yeah!!
Nu ligger jag i min säng på hotellet en hof och en cider + några kex= middag senare samt en lång arbetsdag.
Jag är så trött att jag inte kan slappna av alls,jag är trött men pigg men endå inte.. Jag har målat naglara semesterfina och blev mkt mkt nöjd kanske kommer bild sen. På tal om bilder så har sambon lagt in sin bildbank i min dator, det är kul att kika på dem på hur han såg ut back in the days före min tid. Så söt som en liten sockerbit var han ;) lite strange frisyr men det var ju då så det nöjer vi oss med ;).  Imorse fick jag damp på några medelålders i i frukost kön,hur jävla svårt kan det vara ta det du ska ha lägg det på din tallrik och gör din frulle vid din jävla plats stå inte i kön och verkligen inte framför mig och bre era jävla mackor och vela om pålägg och sylt och fan och hans moster...neheheehee säger jag fuck off från min kö...Jag hatar att stå i kö (det är min barnsliga sida...den sidan som aldrig växer upp som inte vill stå i kö och som alltid hoppar runt i sängarna på hotellrum mm...)
Imorn åker jag hem till älsklingstuna och mina åtta veckors jobb period är över... sen blir det en veckas semester med älsklingen och sen flyttar jag dig på riktigt samt att jag efter mycket om och med bestämt mig för att flytta bloggen med...eller jag flyttar från denna blogg.
Vart kommer jag att avslöja senare.Då får ni följa mig där istället min höst och allt som jag kommer ta mig för då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback