Semester med kärleken



Semestern på Gotland var så underbar,underbar men kort...
Jag ville inte åka hem :/
Men men nu är vi hemma igen och verkligheten slår till som en kalldusch...
På flera sätt än ett, Finaste Tove och Marie flyttar bort från mig nu långt långt...
Marie var över på hejdåfika idag det var mysigt;).
Tove kärlek flyttar snart långt långt bort och imorn får jag säga hejdå till henne!!
Mitt storasyster hjärta gör så ont när älskade lillebror ska ut på nya äventyr i livet..
Men en rolig sak är att Stefan är hemma nu i en vecka iaf ;)
Jag behöver roliga saker att hänga upp mig på nu ....
Jag saknar,Karin och Eric massa idag...
I natt måste jag sova själv med sen får jag sova bredvid älskade H i fyra nätter kärlek....

Kommentarer
Postat av: karin

<3 <3 <3

2009-08-21 @ 23:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback