Trött

Nu har jag som ni såg på bilden instalerat mig på hotellet.
Nödutgången ligger precis bredvid mitt rum vilket är perfekt!!
För att vara helt ärlig så har jag inte tidigare tänkt så mycket på sånt men man har ju skärpt sig den senaste tiden om man säger så...
Nu hotell i två nätter + jobb i två dagar... Det känns så bra,men även fast det bara är två dagar så börjar det kännas tungt nu mycket tungt... Åtta veckor ligger snart bakom mig åtta veckor av pendlande väntande och arbetande. En sommar till har gått och jag har klarat av ännu en utmaning i mitt liv det känns så bra. För mitt cv har detta varit ett lyft och en utmaning och jag har lärt mig väldigt mycket av detta. Men för mitt privatliv så har det varit mindre bra,men så är det ibland...
Nu ska jag bo på hotell i två nätter och sen är det en veckas semester och fan vad jag är förtjänt av den. Jag valde ett hotell i samma koncern som jag arbetat för,det känns bra det känns som hemma på ngt sätt.
Hemma men borta i en annan stad...
Nu ska jag hoppa runt i sängen och sen ska jag sova....

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback