I'd put myself first And make the rules as I go

Ibland är det tom skönt att vara bakis...(för att slippa tänka på annat kanske)
Jag har inte varit onykter/bakis på flera månader...
Av flera själ...
Jag tycker att jag skötte mig snyggt var inte ute på ngn krog och fulade ut mig utan var hemma först och åkte sen en sväng till S & C,Finaste finaste dem.
Det enda som var ett stort minus var min sms attack,ligger en logisk förklaring bakom det...
Men jag bad om ursäkt säkert hundra gånger,vi får se om allt är kört nu eller inte...
Detta är inte ngt jag planerat att fortsätta med i vår eller ngn annan gång heller för den delen..
Förra våren får räcka...
Ibland är det bara skönt att supa ner sig...
Nej nu ska jag ligga i sängen och vänta på att kunna inta lite cola och ngt fett...

Sen ska jag även stryka en högtid/helgdag i kalendern som jag inte ska fira längre...

Påsk är ju redan struket sen förra året..
Nu rycker all hjärtans dag med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback