mina vänner??

Ibland börjar jag fundera...över mina vänner,mina närmsta vänner som jag berättar allt för...
I fredags skickade jag ett sms till sex personer,de alla står mig vädlgt nära de står mig närmst av alla..
Känner mig bäst och har kännt mig längst...
En av dessa sex vänner svarade direkt...sen började jag fundera...
Tre av dem svarade dagen efter när jag smsade och frågade om de fick mitt sms eller inte...
Tre av dem har fortfarande inte svarat...
Det tycker jag är väldigt tråkigt och ledsamt med tanke på att jag alltid svarar på deras meddelanden i dessa situtationer....
Det har gått över tre dagar och tre av dem har inte svarat jag funderar lite över hur jag ska tolka det....
Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga mer än att jag blir lite ledsen över det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback