love

Så var det helg igen och denna blir betydligt muntrare än den förra...
Det har varit väldigt upp och ner för mig med det mesta de senaste veckora..
Nu känns alltig bättre och jag har mer kontroll på det som sker.
Denna vecka och nästa så jobbar jag heltid på jobbet + att jag lär mig mitt nya uppdrag.
Det är så roligt och jag trivs så bra,jag älskar mitt jobb och är så glad att jag har ett.
Jag är så tacksam och glad över det.

Vi hade fältstuder i skolan förra veckan vilket gör att denna och nästa har jag inga lektioner.
Passar mig utmärkt när jag fick chansen att jobba =)!
Det har varit väldigt mycket privat oxå den senaste tiden,men som jag skrev jag börjar nu få rätsida på allt....
Det är med andra ord bra med mig nu allting förutom min mage....jag blev livrädd och trodde det hade att göra med det jag för ett år sedan opereades för..men en vän sa att det nog bara är stress och slarv med mat/sömn som gör att min magkatarr kommer och hälsar på igen... Inte kul alls magen står i åtta hörn och gör ont och värker...Men nu har jag medicin mot det och den 10e ska jag till läkaren...
Vad säger detta ?Jo det säger att min kropp straffar sig själv och att nu får jag fan ta och skärpa mig....
Jag var så duktig och höll min diet och sömn i två månaders tid och nu skiter jag i det i en vecka och allt faller.
Det är mitt fel och jag ångrar mig nu.....Nu blir det bättring igen.Igår lagade jag och Milan 15 matlådor till mig med bra mat och nu kan jag inte dricka/läsk/alkohol/kaffe eller äta fet mat..för då kommer det inte bli kul alls med magen....:/.

Idag har jag tagit det lugnt på morgonen ätit frukost i lugn och ro och bara slappat..Jag sov ut länge det behövde jag verkligen...Ikväll ska jag träffa mina fina. Vi ska äta middag och sen ska de ut,ev att jag följer med en stund ut men det blir tidig hemgång och ingen alkohol...kroppen måste återhämta sig med sömn och så nu för kommande vecka blir tuff,rolig med tuff!!





detta är det bästa som händer på länge,jag får en hel kväll tillsammans med mina finaste =)
tyvärr kommer inte anna och karin...
men tove har jag inte träffat sen dackefejden så det blir extra mys=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback