Varning Henke...(och alla andra som är för äkta )

Detta kommer att bli ett sånt töntigt inlägg som H kommer att skämmas över och tycka är jobbigt och mesigt..
Det gör han ofta...han tycker att det inte är care så säger han wt och oäkta och annat som han tycker...
Tur att han har en egen
blogg som han kan skriva vad han vill i och det gör han med,och jag skrattar så jag gråter...

Imorgon flyttar H till norge...
Jag är jätte glad för hans skull,jag har velat träffa honom mycket och töntat mig de senaste veckorna...men han säger att han inte försvinner att han kommer hem igen och att jag inte ska kramas så mkt å sånt...
Jag kommer att sakna honom så mycket det vet jag redan...Jag vill att han ska vara hemma så jag kan träffa honom när jag vill,det känns som att han lämnar mig för gott men det gör han ju inte...Jag vet att jag är töntig och så men jag vill inte att han åker jag vill att han ska vara hemma hos mig...


Han är den finaste i hela världen och han gör mig så glad. Han är så rolig. Roligare än de flesta säkert vet...Men jag vet=).
Han kommer undan med det mesta på ett skönt sätt.

När han får höra tråkiga allvarliga nyheter är hans första reaktion osoft..Men sen funderar han ett tag och jag ser att han bryr sig och det sjunker in...

Han är en skön kille helt enkelt,han är den som bara kommer hem med en sko efter fotbollen och inte verkar bry sig så mkt..

Han är killen som får en hängmatta i studentpresent och inte verkar bry sig över att inte ha ngt jobb att gå till på måndagen...

Jag är den som köper och slår in julklappar han är den som betalar...jag är den som stressar och tror att vi ska missa tåget..men det rör inte honom i ryggen om man får kuta genom stan för att man är sen..

-Henke
-ja?
-Jag tänkte tattuera in ditt namn på armen...
-ja gör det du,men du har ju redan ditt namn...
-nej det är bara ett J
-aha..
-och nu var det ju ditt namn jag skulle ha
-mitt namn?? vad fan ska du ha mitt namn till??!


När vi skulle planera in hans middag vi ska ha ikväll så sa han först att nej varför ska vi ha middag för det för,jag kommer ju hem igen...Sen tror jag han insåg att Mamma skulle laga maten då gick han med på det...
-Henke när ska vi ha middagen?
.ja vet inte,vet inte när jag kan...HAN ÄR MELLAN TVÅ JOBB
-okej för mamma och jag har pratat om olika datum...
-o´rly..
-ok men kan vi ta fredag
-mm
-okej
-nej fan jag är inte hemma då
-okej men när då
-vet inte,vet inte när jag är hemma
-nästa fredag?
-nej då är jag inte hemma...
-nehe men nästa söndag då?
-är jag nog inte heller hemma..
-nehe men när då
-ja men vi tar det på söndag då
-okej.då skriver jag det i kalendern nu..
-aaaa
...
Igår ringde jag till H för att höra om han kunde hämta mig och min tvätt innan middagen ikväll,vi har bestämt att vi ska äta vid fem....
- kan du hämta mig tidigare imorn
-mm kan jag nog
-okej bra
-för jag är i stan vid fem för jag ska på handboll då..
okej tänker jag men middagen är då...
Men eftersom att jag inte vill bråka med honom säger jag inget..
Undra vad B.A och T.A säger om detta....ska bli värt att höra...

Henrik har nog inte kramat mig mer än tio gånger i sitt liv,då är student och födelsedagar inräknade..
Här kramar han mig,jag vet inte varför men jag tror att det är pappa som tar bilden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback