a lot like love ♥

Mycket företagsamma har vi varit i helgen,idag gick vi på långpromenad och var på lunch hos mina päron. Efter det satte vi upp lister och en tröskel mycket tjusigt blev det...
Eric var på fika här ikväll det var mycket mysigt,det händer inte så ofta numera så man får ta vara på den tid som ges.

Imorgon är det måndag...och jag har terminstart i västerås :/ känns väl sådära men det är ju bara en dag i veckan så det kommer gå bra. Ska läsa spec ped denna termin och det ska bli så intressant och roligt (vilket gör pendlandet mkt lättare).
I veckan har jag massa roliga saker planerade så det kommer bli bra =)

Jag måste bara berätta att jag har sån träningsvärk att jag inte vet vart jag ska ta vägen ...aj aj aj armar och bröst :( duktiga mig :)

såhär ser min vecka ut:
Skola : västerås och eskilstuna
plugga
jobba och plugga inför jobbet
spinning 3 ggr
filkmkväll
födelsedagsfirande
ev utflykt
träffa Hanna på lördag tror jag
träffa H
säga hejdå till eric och anna
försöka hinna träffa jonas,mimmi och sandra

så ser min vecka ut och fler saker kommer nog komma till...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback