ambitionens lampa lyser =)

Igår var en jätte bra dag och * och jag fick massa saker uträttat. Det är så bra när man är effektiv.
Blev en lugn och skönt hemma kväll med packning av lägenhet och lite annat smått och gott.

Idag är det lördag och klockan ringde 08.30 och det var bara att hoppa upp och pilla i sig lite frukost...Mitt nya liv börjar idag :p så det bar av till gymmet...men spinningpasset var fullt så det fick bli gym för min del med..jag var jätte duktig och stark :D tyckte jag tills jag tittade på *s tyngder och såg att han är sååå mkt mkt starkare än jag :( men men så är det ibland...jag känner redan nu att träningen tog och det är ju alltid bra.
Efter det var det lunchdags och sedan uträtta flera ärenden =)
 
Och ikväll blir det parmiddagshelvette,näe....Men A &E  kommer hit och kikar film snart,det ska bli mysigt.
Bäst att passa på nu när alla är hemma ju,för snart åker de igen...och så ses vi till påsk typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback