bergochdalbana...

Skolan gick jätte bra och på jobbet var det både intressant och lärorikt !
Fick en dålig/trist nyhet idag,och nu är stressen stor men jag hoppas att det löser sig..Eller rättare sagt det måste lösa sig finns inget annat alternativ....Inte för mig iaf.
Efter tandläkaren var jag hemma och städade hela lägenheten och fixade åt katterna,det behövdes och var jätte skönt.
Blir tidig kväll ikväll med ska upp vid sex imorn,träning halv åtta =) ska bli såå skönt. Sen vidare till jobbet och plugga fram till lunch och så vidare på ett annat jätte roligt jobbmöte =)=) jag trodde att jag skulle ha lunch med två vänner med det låg inte i deras intresse att höra av sig så nej tack...och sen tillbaka till första jobbet och plugga och sen sen ska jag träffa * och det ska bli så mysigt. På kvällen ska vi på filkmkväll med vännerna och det ska bli trevligt.
Nu ska jag borsta tänderna så tandläkaren blir stolt över mig !!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback