egotime

Har sedan lunchtid idag varit hemma i lägenheten helt själv med katterna,jag har inte pratat med ngn förutom mamma och Jonas en snabbis i telefonen. Jag och katterna har kollat på tv/film,ätit middag och myst i soffan ända tills nu.
Det har varit jätte lugnt och skönt att bara vara hemma och vara,det behövde jag. Jag har inte varit helt själv på nästan två veckor och för första gången på en vecka ska jag nu sova själv...Det är konstigt detdär,hur man snabbt vänjer sig att sova själv...och att man sedan efter bara några nätter vänjer sig vid att sova bredvid någon...och ska man sedan sova själv igen så känns det ensamt...ensamt och tyst kommer det att vara...men samtidigt lite skönt oxå...
Ensamtiden idag var välbehövlig med tanke på hur full rulle det kommer att bli nästkommande månaderna.
Jag är så glad och tacksam att jag lärt mig att vara själv och uppskatta egentid. Snart ska jag hoppa i säng,väntar bara på godnatt samtal från *. Så kan jag sova gott sen. Imorn ska jag promenera till mina föräldrar och tvätta där och så ska jag plugga. Har jag tur kanske jag får lite lunch med.
Sen drar allt igång på tisdag och sen får jag vara ledig i samband med min födelsedag =)!!!!!

Jag vet att jag inte bloggat på jätte länge,men jag har haft en mysig jul med min familj och  ett underbart nyårsfirande mina fina vänner ♥ och har därför inte tagit mig tid att blogga.Bilder kommer senare ...

Nu ska jag gå och undersöka hur det kommer att gå och sova ensamen med svansbarnen som sällskap...♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback