igår fm...

Inför födelsedagsfikat,kommande eftermiddag...

J- nu har jag varit och hämtat den blå klänningen...
*-jaha..
J-och nu vill jag att du ska välja åt mig
*- ta den blå om du vill ha den
J-men titta då (håller upp klänningarna)
*- hm,jag tycker att du ska ta den svarta
J- gillar du inte den blå??
*-jo men jag tycker att den svarta var finare
J-okej då tar jag den då...
* ja så blir du jätte fin
J- (lite tjurigt) okej då,jag tar den svarta då..men jag hade ju planerat sen i måndags att ha den BLÅ
* - men ta den då om du hellre vill ha den?
J- nej du gillade ju inte den och det är din familj vi ska träffa...
*-åhhh, Nästa gång du frågar ska jag säga pass....
J- det kan man inte,det är emot reglerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback